Regulamin restauracji MIO PIANO bistro & restaurant

Niniejszy regulamin ma zastosowanie do stosunków pomiędzy restauracją MIO PIANO bistro & restaurant
Dane firmy
Nazwa firmy: Progress Filip Bruź
NIP: 9561175428
Adres: Dworcowa 1A , Toruń PL
http:
Adres Restauracji: Dworcowa 1A, 87-100 Toruń
tel: 601421242
e-mail: miopiano@miopiano.com
NIP: 9561175428
zwaną dalej Restauracją, a Konsumentami.
System zamawiania online dostarczony przez Stronex.pl , e-mail: bok@stronex.pl, zwanej dalej Operatorem, której przysługują prawa do Systemu zamawiania zamawiaj.online.
Operator pełni rolę pośrednika w zawieraniu Umów pomiędzy Restauracją a Konsumentami.

Postanowienia Ogólne

Regulamin restauracji MIO PIANO bistro & restaurant ma zastosowanie do Usług świadczonych przez Restaurację, za które Restauracja ponosi całkowitą odpowiedzialność. Korzystanie z Systemu zamawiania przez Konsumentów jest usługą świadczoną drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późniejszymi zmianami), które to odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu. Operator nie odpowiada natomiast za prawidłowe wykonanie Umowy, nie jest bowiem jej stroną.

Prawa i obowiązki Restauracji

Wszelkie dane dotyczące Oferty, Danych restauracji, terminów rezerwacji stolika, Promocji, czasu pracy, cen, czasów przygotowania zamówienia przez Restaurację, czasów dostawy zamówienia przez Dostawcę itp. są definiowane przez Restaurację poprzez Konto restauracji i przez Dostawcę poprzez Konto dostawcy w Panelu zarządzania. Restauracja i Dostawca ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dane wprowadzane w Panelu zarządzania, w szczególności definiowanie Oferty, zakresu i czasu pracy i dostaw. Restauracja zobowiązuje się do utworzenia i aktualizowania Oferty Restauracji poprzez Panel zarządzania dostępny w ramach Systemu Zamawiania z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych, zasad pisowni języka polskiego i w sposób rzetelny. Restauracja zobowiązuje się do przestrzegania zasad zdefiniowanych w niniejszej umowie, w szczególności nie narażania Operatora na utratę dobrego imienia lub utraty mienia w jakiejkolwiek postaci. Restauracja zobowiązuje się do aktualizacji Danych restauracji i Oferty. Prawa i obowiązki Konsumenta zostały szczegółowo opisane w Regulamin świadczenia usług na rzecz Konsumentów.

Reklamacje

Konsumenci mogą składać reklamacje dotyczące Oferty, Zamówienia lub realizacji Umowy i/lub Rezerwacji bezpośrednio do Restauracji z wykorzystaniem jej danych kontaktowych wymienionych w Systemie zamawiania. W przypadku zgłoszenia reklamacji Operator może odgrywać rolę mediatora. W przypadku reklamacji Konsumenta dotyczącej Usług i/lub Rezerwacji, reklamacja winna być przekazana do Restauracji za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres e-mail: miopiano@miopiano.com poczty tradycyjnej na adres Restauracji Po otrzymaniu przez Restaurację reklamacji, zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, jednak nie później niż w terminie dwóch tygodni od dnia jej otrzymania. Restauracja potwierdzi otrzymanie reklamacji złożonej przez Konsumenta na podany przez niego podczas zgłoszenia adres mailowy.

Regulamin świadczenia usług na rzecz Konsumentów

Definicje
System zamawiania – serwis internetowy dostępny pod adresem https://zamawiaj.online, https://dowolna-nazwa.zamawiaj.online lub dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej, poprzez który Operator świadczy Konsumentom drogą elektroniczną usługi opisane w Regulaminie. System zamawiania zawiera zakres funkcjonalności pozwalających na publikację Danych restauracji, jej Oferty, oraz składnie Zamówienia w Restauracji.
Operator – firma Stronex z siedzibą w Polsce, 26-110 Skarżysko Kamienna, ul. Łyżwy 23 o numerze identyfikacyjnym NIP: PL 663-163-54-49, REGON 260039466, www.stronex.pl, e-mail: biuro@stronex.pl, będąca właścicielem Zamawiaj.online i jego głównym administratorem.
Konsument – osoba fizyczna lub firma dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, składająca za pośrednictwem Operatora Zamówienie w Restauracji poprzez System zamawiania.
Restauracja – podmiot, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie gastronomii, w szczególności przygotowujący dania, napoje i produkty, korzystający z usług świadczonych przez Operatora na podstawie odrębnej umowy z wyszczególnieniem Tabeli opłat.
Dostawca – podmiot, pracownik Restauracji lub osoba prywatna oferująca usługi w zakresie dostawy Zamówienia z Restauracji do Konsumenta, korzystający z usług świadczonych przez Operatora na podstawie odrębnej umowy. Współpraca Dostawcy z Restauracją odbywa się na podstawie Kontraktu.
Gość – osoba fizyczna korzystająca z Systemu zamawiania nie posiadająca loginu i hasła, pozostająca anonimowa.
Użytkownik – osoba fizyczna zalogowana do Systemu zamawiania, posiadająca login w formie email oraz hasło dostępowe.
Umowa – stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją na podstawie złożonego Zamówienia dotyczący jego realizacji oraz jego dostawy lub osobistego odbioru.
Umowa rezerwacji – stosunek prawny zawarty pomiędzy Konsumentem a Restauracją na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania na Rezerwację stolika, dotyczący jej realizacji w lokalu Restauracji.
Regulamin – zakres praw i obowiązków oraz zasady świadczenia Usług przez Operatora na rzecz Konsumentów poprzez System zamawiania, dostępny pod adresem
Oferta – asortyment produktów i usług, w szczególności lista dan i napojów oraz możliwość rezerwacji stolika, oferowanych przez Restauracje, które mogą być zamówione przez Konsumenta w Systemie zamawiania.
Zamówienie – oświadczenie woli składane Restauracji przez Konsumenta za pośrednictwem Systemu zamawiania, na wybraną przez niego Ofertę, skutkujące zawarciem Umowy. W ramach zamówienia Konsument wskazuje jedno lub więcej dań będących w Ofercie Restauracji ze wskazaniem ewentualnych dodatków (możliwy wybór wielu) i wariantu (wybór jednego z wielu). Konsument, składając Zamówienie zatwierdza Regulamin i tym samym zobowiązuje się do odbioru Zamówienia i zapłaty w kwocie wyszczególnionej w składanym Zamówieniu.
Zamówienie na wynos – Zamówienie, w którym Konsument deklaruje odbiór Zamówienia we własnym zakresie w Restauracji w określonym w Zamówieniu terminie.
Zamówienie z dostawą – Zamówienie, w którym Konsument deklaruje odbiór zamówienia pod wskazanym adresem w określonym w Zamówieniu terminie.
Rezerwacja stolika – oświadczenie woli składane Restauracji przez Konsumenta za pośrednictwem Systemu zamawiania, na wybraną przez niego Ofertę w zakresie rezerwacji miejsca w Restauracji i deklaracji skorzystania z usług Restauracji w jej lokalu w określonym terminie i czasie składane na określoną ilość osób, skutkujące zawarciem Umowy rezerwacji.
Dane Restauracji – informacje dotyczące Restauracji, w tym, między innymi, oferta restauracji, godziny pracy restauracji, dane podmiotu będącego właścicielem Restauracji i dane kontaktowe, informacje ogólne, asortyment produktów (dania, dodatki do dań i napoje), ceny poszczególnych produktów (z VAT), logotyp, grafika, obszar dostawy, koszty dostawy oraz minimalne kwoty Zamówienia.
Strona restauracji – cześć Systemu zamawiania z wydzielonym adresem w formie https://nazwa-restauracji.zamawiaj.online, w ramach której znajduje się odizolowana od reszty Systemu zamawiania Oferta jednej określonej Restauracji.
Interaktywne menu – Strona restauracji umieszczona w formie wtyczki w treści prywatnej strony Restauracji, pod prywatną domeną Restauracji wraz z mechanizmem pozwalającym na jej publikacje w ramach wskazanej domeny.
Promocja – zniżka ceny na wybrane produkty z Oferty. W Systemie zamawiania Restauracja ma możliwość definiowania promocji stałych (stały upust na wszystkie produkty, może być inny w przypadku Zamówienia z dostawą i Zamówienia na wynos), promocji czasowych Happy hours (promocje dostępne w określonych godzinach w określone dni).
Usługi – czynności oferowane Konsumentowi przez Operatora za pośrednictwem Systemu zamawiania, w szczególności: publikacja Oferty i Danych restauracji, pośredniczenie przy zawieraniu Umów oraz Umów rezerwacji w tym przekazywanie Zamówień do właściwej Restauracji, umożliwienie dodawania ocen, komentarzy i opinii na temat poszczególnych Restauracji, uiszczania online opłat tytułem realizacji Umów na rzecz Restauracji (obsługa płatności).
Święta – wybrane dni w roku, dla których harmonogram pracy Restauracji i Dostawcy oraz stawki/opłaty są odrębnie definiowane w Systemie zamawiania. Kalendarz świąt jest definiowany przez Operatora.

Postanowienia Ogólne

Niniejszy Regulamin ma zastosowanie wyłącznie do Usług świadczonych przez Operatora, za które to ponosi on odpowiedzialność. Korzystanie z Systemu zamawiania przez Konsumentów jest usługą świadczoną drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późniejszymi zmianami), które to odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu. Operator nie odpowiada natomiast za prawidłowe wykonanie Umowy, nie jest bowiem jej stroną. Usługi świadczone przez Operatora na rzecz Konsumentów, a wchodzące w zakres niniejszych Regulaminu mają charakter bezpłatny.

Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną

Rozpoczęcie świadczenia Usług przez Operatora, następuje w momencie rozpoczęcia korzystania przez Konsumenta z Systemu zamawiania, co oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu. Konsumenci mogą użytkować System zamawiania w ramach konta Gość lub po uprzednim zarejestrowaniu i utworzenia konta jako Użytkownicy zarejestrowani. Usunięcie konta Użytkownika danego Konsumenta następuje na skutek wniosku złożonego przez niego w formie pisemnej na adres 26-110 Skarżysku-Kamienna, ul. Łyżwy 23, za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@zamawiaj.online lub też formularza kontaktowego dostępnego pod adresem https://zamawiaj.online/kontakt najpóźniej po upływie miesiąca od dnia jego otrzymania zgłoszenia przez Operatora. W ramach korzystania z Systemu zamawiania zabrania się: podawania danych i informacji spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa i/lub stabilności Systemu zamawiania, jakichkolwiek działań naruszających dobra Operatora lub osób trzecich, w szczególności Restauracji, wprowadzania informacji naruszających obowiązujące przepisy prawa, w szczególności treści pornograficznych, odwołujących się do rasizmu, faszyzmu, nacjonalizmu, propagujących przemoc. Korzystając z Systemu zamawiania Konsumenci mają obowiązek postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami współżycia społecznego. Zakazane jest wykorzystywanie przez Konsumentów Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający interesy Operatora. W szczególności zabrania się wszelkich czynności, które mogłyby narazić Operatora na jakąkolwiek szkodę majątkową. Zabronione jest pobieranie zawartości baz danych udostępnionych w Systemie zamawiania i wtórne ich wykorzystywanie w całości lub w istotnej części. Zabrania się kopiowania, zwielokrotniania, rozpowszechniania w Internecie i innych formy korzystania z treści umieszczonych w Systemie zamawiania. Wszystkie wiadomości i materiały dostępne w Systemie zamawiania są objęte ochroną prawa autorskiego. Konsument ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Operator ma prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika danego Konsumenta, w sytuacji naruszania przez niego postanowień niniejszych Regulaminu, w szczególności: umyślnego wystawiania niezgodnych z prawdą ocen Restauracji, dostarczania treści o charakterze bezprawnym, o których mowa w ust. 9 lub/i podania nieprawdziwych/fałszywych danych. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia Usług na rzecz Konsumenta na skutek działania siły wyższej.

Oferta

Restauracja samodzielnie publikuje Ofertę, godziny pracy, czas i koszt dostaw oraz decyduje o możliwości Rezerwacji stolika poprzez Panel zarządzania w Systemie zamawiania i ponosi całkowitą odpowiedzialność za te informacje. Restauracja może używać składników oraz dodatków do posiłków i napojów, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Jeśli Konsument ma alergię na jakiekolwiek artykuły spożywcze, zaleca się kontakt z Restauracją przed złożeniem Zamówienia, w celu uzyskania informacji o możliwych alergenach. Oferty i informacje zamieszczone w Systemie zamawiania nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej. Promocje na wybrane produkty mają charakter tymczasowy i mogą ulegać zmianie w zależności od dnia tygodnia i godziny Zamówienia. Promocje są definiowane przez Restauracje.

Zamówienie i Umowa

Umowa zawierana jest w momencie ukończenia składania Zamówienia przez Konsumenta poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” lub „Finalizuj zamówienie”. Konsument niezwłocznie po złożeniu zamówienia otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na adres mailowy wskazany w formularzu rejestracji lub formularzu zamawiania. Umowa może być prawidłowo wykonana przez Restaurację wyłącznie pod warunkiem podania przez Konsumenta prawidłowych i pełnych danych kontaktowych podczas składania Zamówienia. Konsument jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia wszelkich nieścisłości w danych, które zostały przekazane lub wymienione Operatorowi lub Restauracji. W celu uzyskania informacji o statusie realizacji Umowy Konsument może kontaktować się bezpośrednio z Restauracją za pomocą danych kontaktowych podanych w Systemie zamawiania oraz potwierdzeniu Zamówienia. Po złożeniu Zamówienia, Konsument zobowiązuje się być dostępny za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej zarówno dla Restauracji, jak i Operatora, zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi przy składaniu Zamówienia. Złożenie Zamówienia z dostawą z dostawą, zobowiązuje Konsumenta do osobistego odbioru Zamówienia o wskazanej godzinie i pod wskazanym przy składaniu Zamówienia adresem dostawy. Godzina oraz adres dostawy znajdują się w podsumowaniu Zamówienia. Złożenie Zamówienia na wynos zobowiązuje Konsumenta do osobistego odbioru zamówienia o wskazanej godzinie w Restauracji. Godzina oraz adres Restauracji znajdują się w podsumowaniu Zamówienia. W momencie dostarczenia Zamówienia Restauracja może poprosić o dokument tożsamości, jeśli Zamówienie obejmuje produkty alkoholowe lub inne produkty z ograniczeniem wiekowym. Jeśli Konsument nie jest w stanie wylegitymować się odpowiednio lub nie spełnia minimalnych wymogów wiekowych, Restauracja odmówi dostarczenia odpowiednich produktów Konsumentowi, co nie zwalnia Konsumenta z poniesienia kosztów Zamówienia.

Rezerwacja stolika

Rezerwacja stolika jest możliwa tylko w Restauracjach, które zadeklarowały taką możliwość.
Konsument niezwłocznie po wypełnieniu formularza rezerwacji otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia na adres mailowy wskazany w formularzu rejestracji lub formularzu rezerwacji. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji nie oznacza jej zatwierdzenia.
Rezerwacja staje się wiążąca dopiero po jej akceptacji przez Restaurację. W przypadku, gdy Konsument dokonuje Rezerwacji w momencie gdy Restauracja jest czynna, potwierdzenie Rezerwacji zostaje przesłane w ciągu maksymalnie 15 minut. W sytuacji, gdy Rezerwacja jest dokonywana w momencie kiedy Restauracja jest nieczynna, potwierdzenie Rezerwacji zostanie przesłane niezwłocznie po otwarciu Restauracji. Konsument jest wówczas poinformowany o dłuższym terminie oczekiwania na potwierdzenie w Potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji. Po złożeniu Rezerwacji stolika, Konsument zobowiązuje się skorzystać z usług Restauracji w wybranym w Rezerwacji terminie.

Odstąpienie od Umowy

Z uwagi na łatwo psujący się charakter oferowanych przez poszczególne Restauracje produktów, Konsument nie jest uprawniony do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu jej faktycznej realizacji (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Restauracja jest uprawniona do odstąpienia od Umowy, w przypadku: zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy, przekazania przez Konsumenta nieprawidłowego lub nieosiągalnego numer telefonu lub adresu dostawy, dezaktualizacji zamieszczonej w Systemie zamawiania Oferty w sytuacji, gdy Konsument nie zgodził się na alternatywę dotycząca Zamówienia złożoną przez Restaurację. W przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron traktuje się ja jako niezawartą. W przypadku złożenia przez Konsumenta fałszywego Zamówienia lub niewykonania przez niego Umowy, w szczególności przez jej nieopłacenie lub nieobecność w miejscu dostawy lub w Restauracji w celu odebrania zamówienia, Operator jest uprawniony do odmowy przyjęcia jakichkolwiek przyszłych Zamówień od takiego Konsumenta. Operator jest uprawniony do odrzucania Zamówień składanych przez Konsumentów, jeżeli zachodzi wątpliwość co do ich poprawności lub autentyczności. W przypadku uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa, Operator powiadomi o tym fakcie odpowiednie organy ścigania.

Płatność

W momencie zawarcia Umowy po stronie Konsumenta powstaje obowiązek płatności na rzecz Restauracji w kwocie wynikającej z Zamówienia. Podana w Zamówieniu kwota stanowi całkowitą cenę, jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy. Konsument może dokonać płatności za pośrednictwem dostępnych w Systemie zamawiania opcji płatności. Dostępne opcje płatności wynikają z indywidualnych ustaleń Restauracji. Konsument jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty w Systemie zamawiania podczas składania Zamówienia w danej Restauracji i musi dokonać wyboru jednego z nich przed złożeniem Zamówienia. W przypadku płatności online zwrot płatności jest dokonywany w terminie do 10 dni roboczych od momentu uzyskania przez Operatora informacji o odstąpieniu od zawartej Umowy. Restauracja upoważniła Operatora do akceptacji w jej imieniu płatności online dokonywanych przez Konsumentów. W przypadku płatności realizowanych przez Przelewy24.pl operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. W przypadku płatności realizowanych przez PayU.pl podmiotem świadczącym Usługę na rzecz jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP 7792308495.

Zamieszczanie Wpisów

Operator może umożliwić Konsumentom dokonywanie ocen wykonania Umów przez poszczególne Restauracje w szczególności poprzez możliwość przyznawania im gwiazdek i/lub wystawianie komentarzy. Operator jest upoważniony, lecz nie zobowiązany, do ujawnienia ocen, o których mowa w powyższych ustępach wszystkim użytkownikom Systemu zamawiania. Operator ma możliwość usuwania wystawionych ocen.

Newsletter

Konsument może w dowolnej chwili wycofać swoją zgodę pod adresem wskazanym w mailu potwierdzającym zgłoszenie i wiadomościach newslettera.

Dane osobowe

Operator przetwarza oraz przechowuje dane osobowe Konsumenta w zakresie niezbędnym do realizacji Usług i Rezerwacji. Zasady przetwarzania danych zostały opisane w polityce prywatności https://zamawiaj.online/polityka-prywatnosci. Konsument wyraża zgodę na przekazanie danych niezbędnych do realizacji Usługi i/lub Rezerwacji do Restauracji i Dostawcy.

Inne

Do wykonywania Usług świadczonych przez Operatora na rzecz Konsumentów, stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego Wszelkie spory pomiędzy Operatorem a Konsumentem odnoszące się do realizacji Usług przez Operatora będą rozstrzygane przez Sąd Polubowny (arbitrażowy) miejscowo właściwy dla siedziby firmy Operatora.